arrow_drop_up arrow_drop_down
23 september 2020 

TIENDUIZENDEN EURO’S OMZET DOOR DE APPEL-THEORIE

TIENDUIZENDEN EURO’S OMZET DOOR DE APPEL-THEORIE

In 2008 had ik er eventjes genoeg van. Mijn baan. 

En door een Albert Heyn tas met appels kwam ik erachter dat het eigenlijk aan mijzelf lag. 

Met mijn ‘Appel – theorie’ heb ik de afgelopen jaar veel (startende) ondernemers geholpen. 

Sterker nog, deze theorie heeft ervoor gezorgd dat ik tienduizenden euro’s niet ben misgelopen. En het onderneemt een stuk prettiger!

Laat weten wat je van deze theorie vindt 😉

Connect met mij via Linkedin en laat het weten!

Geniet van de dag! 

Luister hier het geheim van de Appel-theorie:

Over de schrijver
Over Jacarrino “Sinds 2000 ben ik gedoken in het marketingvak. Met heel veel plezier heb ik van 2000-2009 als retailmarketeer gewerkt bij een landelijke retail-keten. Mijn wens om andere succesvolle campagnes te maken dan alleen voor deze keten heeft ervoor gezorgd dat ik van 2009 tot 2012 bij een landelijk bekend reclamebureau heb gewerkt als reclame-adviseur. Vanaf 2012 mag ik successen boeken vanuit mijn eigen reclamebureau ‘Advertising Heroes’, waar ik vanaf het begin af aan ook Facebook en LinkedIn trainingen heb gegeven aan honderden ondernemers en professionals. De missie van Advertising Heroes is simpel: van mijn clienten ambassadeurs maken. Daarbij houd ik mijn fans wekelijks op de hoogte via mijn social media kanalen op LinkedIn, Facebook en Instagram en de Podcast ‘The Advertising Heroes Podcast’. Omdat de vraag naar kwalitatieve trainingen en workshops toenam, is vanaf 2020 AHcademy een aparte dienst geworden. Bij Advertising Heroes maken we succesvolle campagnes, bij AHcademy leren we hoe je succesvolle campagnes maakt.”
Reactie plaatsen