23 september 2020 
1 min. leestijd

Mijn beste investering ooit!

In de Social Media Community van AHcademy komen mensen samen die geld (gaan) verdienen d.m.v. social media en op zoek zijn naar like-minded mensen om mee te connecten.

Iedereen helpt elkaar verder, deelt tips en tricks en zorgt ervoor dat we kunnen leren van elkaars fouten. 

Ook krijgen leden van de community gratis toegang tot alle online masterclass trainingen van AHcademy. Hoe gaaf is dat!

Wil jij de community graag joinen? Dat kan via de volgende link; advertisingheroes.ahcademy-social-media-community


Mijn beste investering OOIT zal hoogstwaarschijnlijk ook jouw beste investering zijn.

Hierdoor is als werknemer mijn loon met sprongen vooruitgegaan en als ondernemer mijn omzet gegroeid. Wat het precies is?

Ik heb een korte podcast voor je opgenomen van ongeveer 10 minuutjes.

En, heb jij ooit wel eens dezelfde investering gedaan? Ook met succes?

Connect met mij via Linkedin en laat het weten!

Geniet van de dag!

Over de schrijver
Over Jacarrino “Sinds 2000 ben ik gedoken in het marketingvak. Met heel veel plezier heb ik van 2000-2009 als retailmarketeer gewerkt bij een landelijke retail-keten. Mijn wens om andere succesvolle campagnes te maken dan alleen voor deze keten heeft ervoor gezorgd dat ik van 2009 tot 2012 bij een landelijk bekend reclamebureau heb gewerkt als reclame-adviseur. Vanaf 2012 mag ik successen boeken vanuit mijn eigen reclamebureau ‘Advertising Heroes’, waar ik vanaf het begin af aan ook Facebook en LinkedIn trainingen heb gegeven aan honderden ondernemers en professionals. De missie van Advertising Heroes is simpel: van mijn clienten ambassadeurs maken. Daarbij houd ik mijn fans wekelijks op de hoogte via mijn social media kanalen op LinkedIn, Facebook en Instagram en de Podcast ‘The Advertising Heroes Podcast’. Omdat de vraag naar kwalitatieve trainingen en workshops toenam, is vanaf 2020 AHcademy een aparte dienst geworden. Bij Advertising Heroes maken we succesvolle campagnes, bij AHcademy leren we hoe je succesvolle campagnes maakt.”
Reactie plaatsen