Mijn 7 MindResets-boeken!
19 oktober 2020 
in Tips
2 min. leestijd

Mijn 7 MindResets-boeken!

In de Social Media Community van AHcademy komen mensen samen die geld (gaan) verdienen d.m.v. social media en op zoek zijn naar like-minded mensen om mee te connecten.

Iedereen helpt elkaar verder, deelt tips en tricks en zorgt ervoor dat we kunnen leren van elkaars fouten. 

Ook krijgen leden van de community gratis toegang tot alle online masterclass trainingen van AHcademy. Hoe gaaf is dat!

Wil jij de community graag joinen? Dat kan via de volgende link; advertisingheroes.ahcademy-social-media-community


Ik heb 7 boeken voor je verzameld die al voor een echte MindReset kunnen zorgen!
 En van 6 van deze 7 boeken heb ik de auteur in mijn podcast studio gehad en 6 inspirerende podcasts opgenomen. Nummer 7 staat op de planning!

PS wacht nog even met bestellen van één van deze boeken tot aan mijn webinar. Ik heb namelijk voor maximaal 7 personen een leuke verrassing 🙂 Klik hier om je aan te melden!


1. Street Smart Sales. De tips die je in dit boek leest pas ik al jarenlang toe in mijn webinars. Echt geweldig! In deze podcast krijg je tips en tricks van de auteur Ronald Bogaerds die je direct kunt toepassen!

Bestel hier


2. Ik laat me niet gek maken. Voor Social Media Marketing heb je focus en visie nodig. Zodat je met een super social media strategie kunt bouwen aan je bedrijf. En juist hierover gaat het boek van Rick van Asperen; ondernemen op je wandelschoenen. Echt een inspirerend boek en dito podcast!

Bestel hier


3De Par5 methode. Social Selling is aan te raden als je diensten of producten hebt waar de klant een paar duizend euro voor moet investeren. De auteurs Harro Willemsen en Arjo Bunnik schreven een boek dat ik aanraad bij alle social selling trajecten, vooral in combinatie met LinkedIn Sales Navigator. In deze podcast met auteur Harro Willemsen hoor je hoe deze strategie werkt.

Bestel hier


4. Online Invloed. Wil je online invloed krijgen, denk dan aan het boek ‘Invloed’ van Robert Cialdini. Bas Wouters en Joris Groen hebben de vertaalslag van Cialdini gemaakt naar de online wereld. Heerlijk om erachter te komen hoe je bijvoorbeeld effectieve landingspagina’s moet maken. In de podcast praat ik met coauteur Joris Groen over de kracht van Cialdini in de online wereld.

Bestel hier


5. Wie laat ik in mijn kamer. Als ondernemer en professional ben je steeds bezig met het bouwen van een kwalitatief netwerk. Maar wie laat je in je netwerk en hoe ga je om met energievampieren? Zowel zakelijk als privé? Dit boek heeft mij enorm geholpen met het bouwen van een kwalitatief netwerk gasten voor mijn podcasts. Met de schrijver en rasondernemer Aqil Radjab bespreek ik zijn boek.

Bestel hier


6. Onweerstaanbaar Ondernemen. Wat Pedro van Helden in zijn boek schrijft, dat pas ik al jaren toe. Zijn strategie gaat je enorm helpen met je eigen nieuwsbrief-automation in je marketingfunnel. Ik praat met hem in mijn podcast over deze 3 succesversnellers waarmee zijn klanten hun omzet hebben zien verdubbelen!

Bestel hier


  1.  Het leven is pas Topsport.In 7 stappen zakelijk winnen zonder privé te verliezen. Wat een boek! Ik ben nu al fan! Vrijdag 13 november om 16:00 uur mag ik Sanne van Paassen – de auteur van dit boek – ontvangen in mijn podcast-studio voor een live-gesprek. Dus… to be continued 😉

Bestel hier

Over de schrijver
Over Jacarrino Sinds 2000 al lekker bezig in de marketing. Van 2001-2009 als retailmarketeer van 350 winkels, van 2009-2012 leuke dingen gedaan als copywriter (=een verkoper achter een keyboard) en van 2012 iedere dag aan het spelen in mijn bedrijf Advertising Heroes. Deze naam ken je misschien van de Apple Marketing Top 10 Podcast 'Jacarrino's Advertising Heroes'. Daarbij geloof ik dat ieder een eigen marketing-geluid heeft. Vandaar dat ik in 2022 de AHcademy Online Marketing Community ben gestart voor ondernemers en experts. Naast onafhankelijke antwoorden op je vragen (er wordt niets verkocht in de community) heb je ook toegang tot heel wat trainingen. Een snoepwinkel voor iedereen die meer wil weten over de marketing voor zijn of haar bedrijf.
Reactie plaatsen