#aanbod

“Trainingen met het Ahá-gevoel!”

SOCIAL MEDIA

MASTERCLASS

Bedrijven die getraind zijn door AHcademy

Voor wie is deze MasterClass geschikt? 

  • Karin: “Ik ben actief op LinkedIn en heb diverse dingen geprobeerd aan Social Selling. Leuk hoor, maar ik heb niet echt een strategie om van een connectie een klant te maken.”

  • Peter: “De afgelopen tijd heb ik geprobeerd om een Facebook-campagne te maken (inclusief adverteren), maar op één of andere manier lukt het me niet om resultaat te boeken”

  • Monique: “Ik ben geen verkoper, maar ben wel ontzettend goed in mijn vak. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch mijn diensten kan verkopen via Social Media?”

  • Raymond: “Ik weet best wel wat van Facebook-advertising, maar hoe werkt LinkedIn advertising?”

  • Hans: “Je hebt echt zoveel opties bij zowel LinkedIn als Facebook; ik zie door de bomen het bos niet meer!”.

  • Carien: “Ik heb zelf ook klanten waar ik social media voor verzorg. Maar weet ik wel genoeg om hun kundig te adviseren”

Voor iedereen die geld wil verdienen via social media!

Wax-in, Wax- off

Ken je de film ‘Karate Kid’? In deze film uit 1984 krijgt tiener Daniel LaRusso karate-training van de eigenzinnige karate expert mister Miyagi.

Tijdens de film moet Daniel allemaal stomme en vervelende huishoudelijke klusjes doen. Maar door deze klusjes op een specifieke manier uit te voeren, leert Daniel de specifieke karate-bewegingen. 

Eén van deze oefeningen is het was zetten van auto’s; Daniel krijgt van mister Miyagi de opdracht om een speciale ‘Wax-In & Wat-Out’ techniek te gebruiken. Op het moment dat Daniel zijn wax-doek in de figuurlijk ring wilt gooien, laat mister Myjagi zien hoe je deze oefeningen combineert tot een krachtige resultaat. 

Dit is precies het idee achter deze Social Media Masterclass. Je krijgt de losse technieken geleerd die we gaan samenvoegen in je eigen strategie. 

Je verdient niets MET social media. Je verdient alleen VIA social media.

Laat me dit uitleggen. Bij verkoop draait alles om vertrouwen. Vertrouwen in jou als expert. En dan pas in jouw producten of diensten. Direct verkopen via social media is hetzelfde als je in een kroeg een onbekende direct ten huwelijk vraagt. Net als iedere relatie moet je dit opbouwen.

Social media gebruik je dus om jouw favoriete doelgroep aan je te binden. Laat deze doelgroep zo snel mogelijk in jouw bubbel stappen. Dat men geïnspireerd wordt door jou als persoon, maar ook geïnspireerd wordt door jouw adviezen.

Het laten stappen in jouw bubbel kan door middel van social selling of adverteren. En is men éénmaal in jouw bubbel, dan kun je door middel van nieuwsbrief-marketing of webinars jouw doelgroep vragen om te investeren in jouw product of dienst.

In de MasterClass wordt je niet alleen getraind in de verschillende technieken, maar krijg je ook een advies welke middelen jij gaat inzetten om resultaat te boeken.

WAARIN AHcademy verschilt

Stel je volgt een Facebook marketing van een social media bureau.
Je leert dan alles van dit kanaal en alles is even belangrijk. En daarna wordt je ook geadviseerd om je te verdiepen in het bouwen van een goede nieuwsbrief-campagne, het bouwen van een super-landingspagina. Ook voor deze instrumentaria geldt dat je alles leert en alles even belangrijk is. Je wordt opgeleid als social media expert, maar dit is helemaal niet je doelstelling. Jij wilt Social Media gebruiken voor je onderneming om resultaat te boeken.

Need to learn & Nice to learn

Alle deelnemers ontvangen een vragenlijst als ze beginnen met de Masterclass.

Tijdens een 1-op-1- gesprek nemen we gezamenlijk jouw antwoorden door en ontvang je binnen een week je eigen trainingsadvies. Dus je krijgt een duidelijke onderscheid tussen ‘need to learn’ en ‘nice to learn’. Voordat we beginnen heb jij dus een duidelijke strategie van jouw eigen campagne.

Over Jacarrino

“Sinds 2000 ben ik gedoken in het marketingvak. Met heel veel plezier heb ik van 2000-2009 als retailmarketeer gewerkt bij een landelijke retail-keten. Mijn wens om andere succesvolle campagnes te maken dan alleen voor deze keten heeft ervoor gezorgd dat ik van 2009 tot 2012 bij een landelijk bekend reclamebureau heb gewerkt als reclame-adviseur. Vanaf 2012 mag ik successen boeken vanuit mijn eigen reclamebureau ‘Advertising Heroes’, waar ik vanaf het begin af aan ook Facebook en LinkedIn trainingen heb gegeven aan honderden ondernemers en professionals. 

De missie van Advertising Heroes is simpel: van mijn clienten ambassadeurs maken. Daarbij houd ik mijn fans wekelijks op de hoogte via mijn social media kanalen op LinkedIn, Facebook en Instagram en de Podcast ‘The Advertising Heroes Podcast’. Omdat de vraag naar kwalitatieve trainingen en workshops toenam, is vanaf 2020 AHcademy een aparte dienst geworden. Bij Advertising Heroes maken we succesvolle campagnes, bij AHcademy leren we hoe je succesvolle campagnes maakt.” 

Het programma

ZOOM & WebinarJam

Alle trainingen en 1:1 gesprekken gaan via ZOOM en WebinarJam. Als je nog niet bekend met ZOOM, dan ontvang je van mij niet alleen een gratis online training, maar ik help je tevens dat alles goed werkt zodat jij zonder problemen kan deelnemen aan iedere les.

Hieronder tref je de tijdlijn aan per cursus-groep. Binnen 4 weken lanceer jij je eigen social media campagne en binnen 8 weken zie je direct resultaat!
Stel je voor, jij doet mee aan deze Masterclass! Dan ziet de tijdlijn er als volgt uit:

Week 1:

30 minuten 1:1 Kennismakingsgesprek

Jij hebt net zoals iedere cursist een vragenlijst van mij ontvangen en beantwoord. 

Tijdens ons persoonlijk ZOOM-gesprek nemen we deze antwoorden door en gaan we samen kijken welk trainingsschema het beste bij jou aansluit. Dus welke trainingen zijn ‘Need to learn’ en welke ‘Nice to learn’. Je mag ze allemaal volgen, maar de ‘Need to learn’ trainingen zijn onmisbaar voor het behalen van jouw resultaat. 

Week 2:

Kick-off samen + begin with the end in mind (3 uur) -maximaal 8 personen.
Tijdens de kick-off ZOOM-sessie gaan we de strategieën van jou en de andere cursisten bespreken.
Maar ook:

  • Social Selling vs Advertising
  • De gereedschappen van Social Media advertising
  • De gereedschappen van Social Selling

Daarbij heeft iedereen direct toegang tot alle trainingen binnen AHcademy van deze MasterClass (Mailchimp, LinkedIn, LinkedIn Sales Navigator, Facebook en WebinarJam) en laat ik je deze online leeromgeving zien + beantwoord ik alle vragen die je hebt. Daarbij bespreken we de noodzakelijke basistheorie van en wordt iedere training die in week 3+ 4 volgt, uitgelicht. 

Week 3 + 4:

Alle afspraken worden gemaakt via datumprikker.nl

Facebook Advertising (4 uur) o.a.

– Welke functies zitten achter welke knop?
– Hoe maak ik een Facebook-pixel, hoe installeer ik deze op mijn website en hoe maak ik hier een doelgroep van?
– Hoe maak ik een aangepaste Facebook-pixel?
– Op welke manieren en hoe kan ik diverse doelgroepen maken?
– Hoe maak ik een verbinding tussen Mailchimp en Facebook?
– Voorstel voor het maken van campagnes voor de aanwezigen.
– Hoe maak ik een WhatsApp-campagne?
– Hoe maak ik een Retargeting-campagne?

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘Facebook marketing’

LinkedIn Advertising (4 uur) o.a.

– Welke functies zitten achter welke knop?
– Hoe maak ik een LinkedIn Insight-tag, hoe installeer ik deze op mijn website en hoe maak ik hier een doelgroep van?
– Op welke manieren en hoe kan ik diverse doelgroepen maken?
– Hoe maak ik een retargeting-campagne?

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘LinkedIn marketing’

Social Selling met LinkedIn Sales Navigator (3 uur) o.a.

– Wat is Social Selling?
– Stappenplan Social Selling
– Sales Navigator selecteren (1 maand gratis)
– Uitgebreid zoeken naar Leads en Accounts
– Sales Navigator gebruiken op je eigen LinkedIn profiel
– InMails versturen
– Social Selling Index

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘LinkedIn Sales Navigator’

Bouw een succesvolle landingspagina (3 uur) o.a.

– Wat zijn de basis ingrediënten van een landingspagina?
– Hoe maak je een landingspagina zonder technische kennis?
– Hoe maak je de landingspagina meetbaar voor Google, Facebook en LinkedIn
– Waar kun je je leads terugvinden

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘Hoe maak je een landingspagina?’

Inclusief 3 maanden gratis gebruik maken van deze landingspagina software!

Maak een succesvolle nieuwsbrief-campagne (3 uur) o.a.

– Wat zijn de features van populaire mailings-diensten als Mailchimp en Active Campaign*?
– Hoe maak je een sjabloon in je eigen huisstijl?
– Hoe integreer je een aanmeldformulier op je (wordpress)-site?

  • Hoe automatiseer je een gratis e-book in ruil voor een mail-adres?
  • Hoe je één mailingslijst kan gebruiken en vervolgens indeelt in diverse segmenten

*In deze training bouwen we met Mailchimp. Reden is dat MailBlue (leverancier van Active Campaign in Nederland) zelf online trainingen heeft ontwikkeld voor hun pakketten.

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘Mailchimp’

Organiseer een Power-Webinar (3 uur)

Tijdens deze training bespreken we

– de basisbeginselen van een webinar
– hoe je een webinar interactief maakt met polls, het laten zien van filmpjes en een aanbieding met een tijdsklok.
– hoe je een webinar technisch inricht

en gaan we ‘live’ met onze test-webinar!

Inclusief 1 jaar toegang tot de online training ‘Hoe verzorg ik een webinar met Webinarjam?’

Week 5:

Campagne presentatie aanwezigen (4 uur) en uitrollen -maximaal 8 personen.

Week 6:

1 uur  1:1 gesprek met jou als deelnemer

Week 7:

Uitvoering van jouw campagne

Week 8:

Evaluatie campagnes en uitreiking AHcademy certificaat! (4 uur) – maximaal 8 personen.

Ons aanbod en gevraagde investering

  • A. Deelname aan deze live webinar/ZOOM sessies:

    • Facebook Advertising (4 uur)
    • LinkedIn Advertising (4 uur)
    • Social Selling met LinkedIn Sales Navigator (3 uur)
    • Bouw een succesvolle landingspagina (3 uur)
    • Maak een succesvolle nieuwsbrief-campagne (3 uur)
    • Organiseer een Power-Webinar (3 uur)
  • B. 1:1 coaching van Jacarrino begin en halverwege MasterClass.

  • C. inclusief

    • 1 jaar toegang tot de hierboven genoemde online trainingen
    • 1 jaar toegangs tot alle forums op AHcademy.nl voor je vragen!
    • 1 jaar lang 1 x per kwartaal een webinarsessie met tips, tricks, beantwoorden van vragen van cursisten en delen van successen!

€ 4500,-

exclusief btw

Heb je interesse of vragen, vul dan het onderstaand formulier in. Je wordt binnen 1 werkdag teruggebeld door mij teruggebeld. Het versturen van dit formulier verplicht je dus tot niets, maar geeft alleen je interesse aan in het ‘AHcademy Masterclass’-programma.

Recencies

Advertising Heroes : een aanbeveling waard! Professioneel, creatief, eerlijk, open in de communicatie, flexibel of wel heel prettig om met Jacarrino samen gewerkt te hebben.

⭐⭐⭐⭐⭐

Margreet Sack, Prevence

Wij hebben de dienstverlening van Jacarrino Dost c.q. Advertising Heroes als zeer professioneel ervaren. Een buitengewoon enthousiaste ondernemer met een frisse en vernieuwende kijk op ondernemen. Korte lijnen en geen gladde reclamepraatjes.

⭐⭐⭐⭐⭐

Directie CJ Velp, CJ Velp

Bij Jacarrino krijg je veel (aandacht en informatie) voor weinig! Maar niet alleen dat, hij neemt alle tijd om je bij de hand te nemen, biedt je structuur en overzicht, en last but not least ook nog een jaar toegang tot behulpzame filmpjes in “jan-boeren-fluitjes”-taal. Als je zijn tips beluistert over hoe je op LI je merk goed kan laden wordt het bijna leuk en een nuttig onderdee van je eigen strategie!

⭐⭐⭐⭐⭐

Egbert Reerink

Een super gezellige en leerzame LinkedIn training gehad van Jacarrino Dost. Veel huiswerk mee gekregen. We gaan er snel mee aan de slag.

⭐⭐⭐⭐⭐

Jan van Ommen

De meest gestelde vragen:

Beide. Tijdens het 1:1 gesprek in het begin plannen we een strategie. De doelstelling is dat iedere deelnemer een social media campagne lanceert die het beste bij hem of haar past. 

Ik zal mij even voorstellen: mijn naam is Jacarrino Dost en ik ben de trotse eigenaar van het trainingsbureau AHcademy en social media bureau Advertising Heroes. Ik heb al honderden ondernemers mogen helpen om de wereld van Social Media beter te begrijpen en uit te voeren.

De data van alle lessen worden na aanmelding geprikt met datumprikker.nl 

Ja hoor. Zelfs een jaar lang! In de online Ahcademy omgeving is een aparte groep aangemaakt waar jij je vraag omtrent deze training kunt stellen. Van de meest interessante vragen maken wij dan weer filmpjes; zo helpen we elkaar aan bruikbare content.

Daarbij nodigen we je uit om binnen het jaar één keer per kwartaal deel te nemen aan onze MasterClass webinar update-sessies. 

In onderling overleg is dit zeker mogelijk. 

Natuurlijk! We hebben de afgelopen jaren meerdere professionals mogen ontvangen en trainen. Ook de trainer zelf laat zich ook regelmatig bijscholen om tot nieuwe inzichten te komen. Dus je bent meer dan welkom.

Nee; we zouden je dan adviseren om je te verdiepen in een andere campagne of strategie. Bijvoorbeeld de kansen van Social Selling uitdiepen.